De anti-Sade kalender
Een non-stop digitale beeldenstroom. Beeldend kunstenaar Annemie van Kerkhoven doorsnijdt The AntiSade Press Calendar for 2007 met notities en kiekjes en allerlei mentale aantekeningen van Berlijn. Deze kalender is de eerste uitgave van The AntiSade Press. AntiSade speelt een cruciale rol in de her-verlichting van elke nieuwe schoonheidstheorie/-strategie/therapie. AntiSade is het spiegelbeeld van alledaagse progressieve kunst. AntiSade doet zich niet voor in de kunstwereld als zodanig, maar kan onder extreme omstandigheden wel worden gemaakt. De beelden bestaan uit afdrukken uit een jaar uit het leven van de kunstenaar. De soundtrack is het werk van de industrial-experimentele-psychedelische band Bum Collar, bestaande uit kunstenaar Dany Devos, musicus Mauro Pawlowksi en schrijver Pol Mennes.