Copacabana
Elk jaar viert de Boliviaanse gemeenschap in Buenos Aires half oktober haar belangrijkste heiligenfeest, dat van Onze Lieve Vrouwe van Copacabana. Honderden muziek- en dansgroepen komen uit heel Argentinië - en sommige zelfs uit Bolivia - naar de wijk Charrua voor een grote parade op een feest dat veel meer is dan alleen religieus. Copacabana neemt dit feest als een beginpunt. De film focust onder meer op repetities van de dans- en muziekgroepen, op fotoalbums, en op de grens tussen Bolivia en Argentinië. Zo weeft de film een tegelijk afstandelijk en intiem portret van de Boliviaanse gemeenschap in de Argentijnse hoofdstad.