Clear to Engage
Een van de blijvende bekommernissen in Sanborns oeuvre is het onderzoek naar publieke beelden en hoe die op een persoonlijke manier worden begrepen. Clear to Engage biedt een behoedzame deconstructie van een van de meest ontnuchterende momentopnames uit de recentste Irak-oorlog, twee soldaten geëlimineerd via satellietcommando.