Capitalism: Child Labor
Met stereoplaatjes van Keystone, Underwood & Underwood is de bedrijvigheid en productie van vele naties in kaart gebracht. Evidente waarheden kunnen bijna subliminaal lijken als ze pal voor onze ogen toch verborgen zijn. Capitalism : Child Labor laat de feiten voor je ogen dansen.