By the Suez Canal
Het is helemaal niet de bedoeling dat er wordt gefilmd langs het Suezkanaal. Het is zelfs gevaarlijk. Een actrice (Carmen Merinero) loopt langs de militaire omheining. Poëtische woorden brengen het historische water niet dichterbij. De afstand en afstandelijkheid is fraai en pijnlijk tegelijk.