Buutvrij
Fabian heeft de ultieme plek gevonden om zich te verstoppen: zijn fantasie. Maar de realiteit haalt hem in, ook in zijn dromen. Buutv r ij is het aangrijpende verhaal over een jongetje dat zijn fantasie weet aan te spreken om te ontsnappen aan de nare werkelijkheid.