Boy with Accordion
Deze video maakt gebruik van splitscreen en manipuleert de tijd van het beeld. De tijd wordt geforceerd in beelden van rustende mannen om zo de verschillende, normaal niet waargenomen aspecten ervan weer te geven (gelijktijdigheid, leemtes, trillingen etc.), waardoor de tijd zelf zichtbaar wordt.