Blissed
Blissed draait om de interactie tussen vier jonge mensen en hun verhouding met hun omgeving. Met op de achtergrond een hedendaagse Europese stad die min of meer geheel als winkelcentrum is ingericht, verhalen de personages in monologen over hun relatie tot de stad. Ze gaan ook gesprekken aan over hun onderlinge verhoudingen, zonder daarbij acht te slaan op hun omgeving. Blissed verkent de verschillende benaderingen van de politieke film, en gaat over vriendschap en economie.