Ballad of Maria Lassig
De Oostenrijkse kunstenaar Maria Lassnig vertelt ons haar levensverhaal in veertien hoofdstukken, beginnend bij haar geboorte en eindigend bij haar huidige leven. Tegelijk is, op de achtergrond, het verhaal te zien in geanimeerde tekeningen, vol ironie, humor en wijsheid. (Sixpackfilm, Wenen)