Angles of Incidence
Het beeld bestaat uit een uitzicht uit een raam, waarbij het raamwerk een constant ruimtelijk referentiepunt vormt, terwijl het beeld erachter verandert door een aantal grote en kleine wijzigingen in het camerastandpunt.