And We All Shine On
Een kwade wind zendt uit door de eenzame nacht en met zijn signalen verspreidt hij mythes en bedrog langs zijn duistere pad. Terwijl een beeld wordt opgeroepen van een postapocalyptisch paradijs, onthult deze onwereldse uitzending zijn verborgen demonen in gelaagde landschappen en via karaoke, en bezingt de gevaren van een gemediƫerde spiritualiteit. (Michael Robinson)