An Open Letter to All the Terrorists of the World
Een dolende man in een nachtelijke straat. Buiten beeld draagt Capitan La Palma zijn brief aan Al Qaeda en alle andere terroristen voor. Hij roept ze allemaal op naar het mooie en vredige eiland La Palma te komen om zich te meten met een superheld als hijzelf. Geen politiek pamflet.