According to...
Een korte film waarin we verschillende versies te zien krijgen van verschillende tragische gebeurtenissen op het platteland in het Amerikaanse Zuiden. Everson maakte voor zijn film gebruik van een rijke bron aan zogenaamde found footage, die hij aanvulde met eigen opnames.