Een man komt thuis, pakt een glas water, gaat zitten en trekt zijn schoenen uit. Het zijn handelingen die het einde van een werkdag markeren. Als ze tegelijkertijd met die van het gaan slapen en het ontwaken zichtbaar zijn, wordt de kijker elk gevoel voor tijd en ruimte ontnomen.