Zij, namelijk ik
Djana Mileta was een van de oprichters van Studio één. Haar films zijn van een krachtige eenvoud. Haar oeuvre is in slechts zeer kleine kring bekend en een herwaardering is op zijn plaats. In deze film ontmoeten twee gehandschoende handen elkaar, ze zijn beide eerst nieuwsgierig, aftastend. Stap voor stap leren ze elkaar kennen, liefde ontbrandt, gepassioneerd ontdoen ze zich van elkaars handschoenen. Een ongekend liefdesspel volgt.