Worldly Desires
De maker van het betoverende Tropical Malady keert terug naar de jungle. De set en de crew bevinden zich nu voor de camera. Het lijkt soms een making of, maar het is allemaal fictie. Collega-filmmaakster Pimpaka Towira filmde voor de film een verhaal over een verboden liefde. Een gevlucht stelletje dat redding zoekt bij een magische boom. En in de nachtelijke jungle klinkt popmuziek. Er wordt gedanst. Over schuldvrije vrijheid en herinneringen aan het filmen in het regenwoud. Speels, lief, innemend, maar ook een cinematografische bezinning. Een experimenteel project waarbij de filmmaker een stapje terug deed ten gunste van zijn medewekers.