Where To
Een Egyptische taxichauffeur van middelbare leeftijd brengt een andere Egyptenaar, voor het eerst in New York, naar het centrum. Al pratende realiseren beide mannen zich wat ze werkelijk willen doen in het leven. Ze nemen een radicaal besluit.