Wall of Sound Flowers
De hoofdpersoon heeft geen boodschap aan de buitenwereld. Ze blijft lekker thuis en dompelt zich onder in een sleur van dagelijkse beslommeringen. Op de achtergrond gaat het behang flink tekeer en doet zijn zegje in felle kleuren en vreemdsoortige patronen die over elkaar heen buitelen in hun zucht naar aandacht. Ze leveren commentaar op deze ijverige interieurverzorgster, zoemen kortstondig om haar heen als losgeslagen hersenspinsels.