Untitled
Een flitser die op eigen houtje beweegt; vechtende jongetjes; het onthoofden van een vlieg. Of twee vliegen. Of drie. Als in een aftelrijmpje laat Sefer Memisoglu in deze zorgvuldig vormgegeven beeldcollage de scènes zich herhalen, met steeds een kleine wijziging. Alles smelt uiteindelijk aaneen tot een gesloten universum. Kinderlijke onschuld en wreedheid liggen daarin dicht bij elkaar.