Ultimatum
Bij moderne oorlogsvoering is een massamoord een getal op papier. Het wachten op de volgende oorlog is een kwestie van aftellen. Ultimatum werd in 1992 gemaakt als protest tegen de eerste Golfoorlog. Het protest is nog steeds actueel. Een live-soundtrack wordt verzorgd door componist Florian Maier en zijn kornuiten. Hard en rechtvaardig: muziek voor het slagveld.