Trottadam
Twee vrouwen ontmoeten elkaar in Rotterdam om te trouwen. Het traditionele ritueel vullen zij op eigen wijze in, waarbij ze met clichés en verwachtingspatronen spelen. Zij roepen de sfeer van de jaren twintig op, parodiëren de actualiteit en betoveren het publiek met hun komische en liefdevolle performance. Rita Knuistingh Neven componeerde muziek voor de film, die zij live zal uitvoeren.