The Tin Can Man
Een zware drinker vult zijn gescheurde jaszakken met lege blikjes. Zodra hij zich omdraait, liggen er nieuwe blikjes op straat. Jaap Pieters: 'Voor mij is die blikjesman een metafoor van de bezigheden van de mens. We maken ons druk over dingen die we belangrijk vinden - materieel of niet - maar wat we oppakken en in onze zak stoppen, valt er direct weer uit.' Gepresenteerd door Filmbank, Amsterdam.