The Sleepers
Mark LaPore: Herinneringen, en de neerslag van informatie in tekst en film uit Soedan, brachten mij ertoe The Sleepers te maken, om een verklaring te geven voor de indruk dat de Derde Wereld als idee en als voorwaarde in de Eerste Wereld aanwezig is. The Sleepers is een film die gaat over hoe ideeën over cultuur vaak bepaald worden door informatie die indirect opgenomen wordt - informatie die vaak de bijzonderheden van mensen en plaats schenden en ons vermogen om specifieke personen te portretteren als vertegenwoordigers van een cultuur in twijfel trekken.