The Nuclear Football
In 2002 bezocht president George W. Bush Berlijn, om steun voor de oorlog in Irak te vergaren. De film registreert dit met veel protocol en rituelen omgeven bezoek. Het glasheldere beeld toont de ingewikkelde choreografie van zo'n gebeurtenis, terwijl een fluisterende/zingende commentaarstem ons van de onzichtbare details op de hoogte stelt. Wat heeft Bush in zijn binnenzak? Wat steekt er achter dat koffertje dat immer in zijn nabijheid is?