The Floating World
CNN met een borrel op. De nieuwslezeres spreekt in tongen, haar aantekeningen leiden een eigen leven. Animator Daan Spruijt brengt zijn eigen versie van wat vandaag de dag de wereld beweegt, iedere dag opnieuw, vanuit een uniek, universeel perspectief.