'Ik zou films willen maken als een song van Björk', zegt filmmaker Marcel Ahrenholz. In dit samenspel van twee zusjes die hun vader net verloren hebben en nu hun rouwende moeder uit alle macht bij het leven proberen te betrekken, slaagt hij daar goed in. Onderdrukte hysterie, liefde, wanhoop en lyriek wisselen elkaar af in een huis waarvan de luiken maar zelden opengaan. Het leven gaat door, maar eigenlijk vraagt niemand waarom. Het zijn de twee (perfect gecaste) zusters die deze constatering uit alle macht buiten de deur proberen te houden.