Room 1040 San Francisco
De nieuwste aflevering in de serie Doppelgänger. Hierin wordt Gibbons achtervolgd door zijn dubbelganger. Verward over wie nu wie is heeft hij zich verschalkt op de bovenste verdieping van een hotel van waaruit hij zijn achtervolgers in de gaten kan houden. Terwijl hij uitkijkt over de stad mijmert hij over de afgelopen tijd en maakt hij plannen over hoe te ontsnappen.