Rabbit
Een dromerig maar donker verhaal over verloren onschuld en de toevallige rechtvaardigheid van de natuur, verteld met zonderlinge beelden van een verre kindertijd. Als er een uitzonderlijke verschijning wordt aangetroffen in de maag van een konijn, volgt grote rijkdom, maar voor hoe lang?