Pelikula
'The medium is the message.' Pelikula is een puur experiment met licht, schaduw, flikkering en de persistentie van beeld. Met deze film, wereldwijd vertoond op festivals (Berlijn, Edinburgh, San Francisco, Tokio) en in grote kunstinstituten, vestigde Raymond Red al vroeg zijn naam als experimenteel super8-filmmaker en kreeg hij een vermelding in The Oxford History of World Cinema. (NV)