North Southernly
Veranderingen van richting, van de wind, de contouren, de vormen, een vreugdevolle en hypnotiserende intrige. Een andere manier om dit werk te beschrijven is misschien als een humoristische digitale beeldparodie op de lange culturele geschiedenis van de lessen nagelaten door de Chinese schilders uit de dertiende eeuw, voor wie vormen en contouren vaak hetzelfde waren. (Vincent Grenier)