lot 63, grave c
In december 1969 gaven de Rolling Stones een gratis concert op de Altamont Racetrack, net buiten San Francisco. Tijdens dit concert werd vlak voor het podium een jongen, Meredith Hunter, door Hell's Angels vermoord. De film is een bespiegeling op Meredith Hunter, wiens naam een voetnoot in de geschiedenis werd, maar die als persoon in de vergetelheid raakte.