High Plains Winter
Als de winter invalt in Montana, wordt het landschap verdeeld in witte heuvels en blauwe lucht. De mensen verdrijven het lange winterseizoen op de hoogvlakte met Ski-joring, een combinatie van paardrijden en skiën. High Plains Winter is een betoverende beeldenstudie van de hoogvlakte.