Half Life
Verschillende ambtenaren voeren gruwelijke, zinloze en surrealistische bezigheden uit. Intense, neurotische studie van schepsels die aan het bureau gekluisterd zijn, die nieuwe dimensies van super-8 toont. Met een score die je bijblijft.