Guarana Power / Commercials
Kunstenaarscollectief SUPERFLEX ontwikkelde samen met lokale boeren in Brazilië het drankje Guarana Power, buiten de agressieve invloed van frisdrankmonopolisten om. In deze commercials zetten de makers hun product op geheel eigen wijze in de wereldmarkt.