Grondverf
Edward Luyken is in de eerste plaats beeldhouwer, maar daarnaast ook filmmaker. Hij is jaarlijks in Rotterdam aanwezig om zijn nieuwste film te presenteren die hij dan live van muziek voorziet. Filmmaken is voor hem als het bijhouden van een dagboek. Dit jaar staat het in het teken van de kleine stenen en het afscheid van een dierbare.