Een video die was gedacht als installatie of projectie in een galerie. Ghost of Asia is een viering van het leven en alle genoegens die daarbij horen. De filmmakers stelden zich een geest voor die zwerft langs de zeekust. Op een Thais eiland werden kinderen uitgenodigd - twee jongens en een meisje - om een eigen film te maken. De kinderen kregen een acteur tot hun beschikking die functioneerde als een pop, een geest, die moest doen wat ze hem opdroegen. Gemaakt in het kader van de tsunami-herdenking.