Euphony
Het koperblaasensemble Vintage Brass werd gevraagd om op een koude zondagochtend in maart op Exchange Square te spelen, om een terugkerende visuele en auditieve 'soundtrack' te leveren voor Euphony (wat een prettige combinatie van geluiden betekent). Euphony brengt archiefmateriaal samen met op digitale video en super8-film gedraaid materiaal.