Alexander Stewart is gefascineerd door nostalgische vormen van techniek en het proces van geautomatiseerde abstractie. Deze film kwam tot stand door het kopiëren van kopieën. Hij begon met een wit vel papier waarbij elke kopie een beeldje van zijn animatie werd. Twee jaar later was het eindresultaat een soort bewegende Rorschachtest van ontluikende en afstervende vormen.