Er wordt heel veel gesuggereerd in deze in naïeve stijl gefilmde super8-thriller. In een door mensen verlaten realiteit volgen we een mysterieuze man met ringbaard en oortje (een spion?) in een ijssalon, hotelkamer en op een paardenrenbaan. Zijn activiteiten verleggen zich naar een op een geheime locatie gelegen controleruimte. Een verwaarloosde gelaarsde beer krijgt ondertussen een belangrijk telefoontje. Spanningsverhogende elektronische soundtrack van Legowelt.