Detroit Park
Elke stad is een archeologische laagjestaart van sloopwerk, verloedering en schandalig bouwen. De opkomst en ondergang van handel is een aanmoediging tot de reïncarnatie van ruimtes. Bioscopen worden omgebouwd tot tempels. Kerken worden ontheiligd en worden schoenenwinkels. Begraafplaatsen worden opgegraven en de doden verplaatst. Parkeerplaatsen tieren als onkruid, welig als kerkhoven. Deze gemuteerde plaatsen verzamelen vergane glorie, vuil en begraven schatten; de stemmen van het verleden en de interstellaire ruime spreken in rafeltonen. (MM)