De grijns
Dansfilm waarin een vrouw, geïnspireerd door een concert, herinneringen ophaalt aan haar liefdesleven. Ze ontdekt dat haar herinnering niet overeenkomt met de realiteit en dat ze een beslissing moet nemen.