Crosslinx
Telcosystems onderzoekt de relatie tussen geprogrammeerde numerieke logica en een omzetting daarvan naar de fysieke wereld, zoekend naar een eigen narratief in de wereld van abstract ruimtelijk beeld en geluid. Crosslinx heeft een heldere en sobere esthetiek, die nauw verwant is aan de computertechnologie waarmee het gegenereerd is. Beeld en geluid vormen virtuele werelden, die zich volgens door Telcosystems geprogrammeerde regels ontwikkelen.