Counter
Terugtellen vanaf 266. Schreiner zocht en vond fragmenten uit filmklassiekers en obscure rolprenten om zijn taak te volbrengen. Met een scherp gevoel voor spanningsopbouw en een strakke montage houdt hij de blik van de kijker gevangen.