Cindy, the Doll is Mine
Intrigerend eerbetoon aan Amerikaanse fotografe Cindy Sherman. Een intense en stijlvolle film met Asia Argento, waarin een brunette een foto neemt van een blondine. Op een bijzondere manier lijken de twee op elkaar.