Burka Boogie Woogie
De burka is niet alleen een kledingstuk, maar is ook een symbool geworden voor de verwerpelijkheid van het orthodoxe islamitische geloof: anonimiteit, onderdanigheid en vrouwenonderdrukking. In deze korte dansfilm heeft de burka echter een eigen leven en speelt deze met angst voor de islam.