Aong - The Railroad
De afgelopen jaren was Ruud Monster hoofdzakelijk werkzaam als producent en cameraman, nu is hij terug als filmmaker. Zijn nieuwste film verwijst naar een opmerkelijke filmreeks over het Nederlandse landschap die hij in 1986 maakte: Along the Road. Hij pakt de draad weer op met deel 10 uit deze reeks observaties. Ditmaal is de film echter opgenomen langs een spoorlijn in Indonesië.