4 juli 1975 op een parkeerterrein in San Francisco. Twee als astronauten geklede kunstenaars jagen hun auto op volle snelheid door een piramide van televisietoestellen in de spectaculaire performance Media Burn. De Ant Farm was een groep van radicale architecten, video- en performancekunstenaars. De selectie bevat onder andere: Ant Farm features, Cadillac Ranch 1974/1994, Ant Farm's Dirty Dishes, en Inflatable Illustrated. Revolutie met een lachband!