Twee geheim agenten, waarvan er één een alien is, voeren zeer belangrijke opdrachten uit in diverse steden en landen (Alma-Ata, Parijs, Boston, New York, New Orleans, Los Angeles). Dit is de laatste film die de gebroeders Aleynikov samen opgenomen hebben. Hij is afgemaakt na de dood van Igor Aleynikov.