After That
After That werd gemaakt na een langdurig verblijf in het ziekenhuis dat de voltooiing van een ander werk, The Lonely Hearts Club Band in September, vertraagde. Nagasaki's video-essay begint met een beschrijving van het motorongeluk dat hem overkwam op 9 november 1980. Hij bespreekt vervolgens de desastreuze resultaten daarvan met de acteurs en de filmcrew. Tegelijkertijd probeert de regisseur nieuwe fictie te creëren, vol met doelloze volgopnames gemaakt op verlaten straten en uitbarstingen van explosief geweld - waarbij uiteindelijk de naschokken van het ongeluk steeds weer voelbaar worden. (TR)