Abendmahl
Het zal niet lang meer duren voordat de uitjes en koffiekransjes van onbekende families in originele home-movies niet meer herkenbaar zijn. De films vervagen, net als de herinnering aan de gebeurtenissen. De dubbelzinnigheid van de beelden gaat verloren, evenals het alledaagse karakter ervan. Een chemische behandeling gaf deze home-movies een schilderachtige kwaliteit. De directheid van de onopvallende alledaagse onderwerpen buigt voor de dreigende vergankelijkheid. (Aki Beckmann)